РОЗРОБКА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПЛАНУ ВИХОВАТЕЛЯ ЗДО ПІД ЧАС КАРАНТИНУ


РОЗРОБКА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПЛАНУ

ВИХОВАТЕЛЯ ЗДО ПІД ЧАС КАРАНТИНУ


Варіанти індивідуальних планів розробили
Палько Тетяна,
доцент кафедри педагогіки та психології ЗІППО,
Романчак Ольга,
методист кабінету методики дошкільної та початкової освіти

У першу чергу ВИХОВАТЕЛЬ – це людина, яка постійно знаходиться поруч з дітьми: в групі, на прогулянці, під час обіду і сну. Кожну хвилину і секунду він повинен неухильно стежити за їх добробутом та безпекою. Але на цьому не обмежуються його обов'язки. Крім цього, вихователь проводить розвивальні  заняття з дітьми, читає і розповідає їм казки, стежить за порядком і дисципліною у групі, веде різну групову документацію, приймає активну участь в організації та проведенні свят та розваг. А найголовніше – це любов до дітей. Основна вимога, яка не прописана в жодній інструкції: любити дітей і дбайливо до них ставитися.
Тепер постає питання  - які ж функції вихователя під час карантину? Як змінюється його діяльність без присутності дітей у закладі дошкільної освіти? Карантин – це період, під час якого, зважаючи на обов’язки вихователя, потрібно зайнятися самоосвітою, підготовкою навчально-методичних матеріалів, дидактичних ігор, упорядкуванням необхідної документації, проводити консультації для батьків, оформляти інформаційний матеріал, вести групову й індивідуальну роботу з батьками з питань виховання дітей у сім’ї через  веб-сайт закладу, Skipe-дзвінки, Viber, WhatsApp і т.і. з метою надання допомоги у вихованні та розумінні психології дітей відповідного віку, сенситивності того чи іншого періоду життя малюка. Щоб така діяльність не була хаотичною, а батьки чітко знали, коли розпочнеться он-лайн спілкування з вихователем (не в 23-24 години ночі…), то педагогу краще заздалегідь продумати свою діяльність, за яку він отримає гарантовану заробітну плату упродовж карантину.
Щоб полегшити облік такої діяльності, ми пропонуємо на ваш вибір кілька варіантів індивідуального планування вихователем своєї роботи під час карантину.


Індивідуальний план дистанційної роботи під час запровадження карантину Іваненко Наталії Михайлівни, вихователя закладу дошкільної освіти №5 Ужгородської міської ради
  (12.03.2020 – 24.04.2020)

з/п

Дата
Зміст роботи
Форма узагальнення
1.       
(упродовж карантину)
Самоосвіта педагогічного працівника.
Ознайомлення з нормативними документами щодо запровадження карантину в ЗДО.
Участь у вебінарах, онлайн-конференціях, опрацювання навчально-методичної літератури
Щоденник самоосвіти

2.     
12.03.2020
Дезінфекція групових кімнат
Прибирання, обробка деззасобами іграшок
3.       
12-13.03.
2020
Складання індивідуального плану діяльності в умовах дистанційної форми роботи
Щотижневий  звіт
4.   
16-17.03. 2020
Складання плану співпраці з батьками та методичних рекомендацій щодо організації життєдіяльності дошкільників у домашніх умовах + Надсилання плану співпраці з батьками та дітьми упродовж карантину.
Налагодження контакту з батьками для щоденно повідомлення вихователів про самопочуття дітей та епідоточення
Створити групу  батьків у Viber, Telegram, WhatsApp тощо для дистанційного спілкування

5.       
18.03.2020
Ознайомлення батьків із особливостями організації режиму дітей вдома у період карантину

Буклет «Батькам вихованців про коронавірус»: роз’яснення МОН та МОЗ»:
- що повинна знати дитина про коронавірус;
- за яких симптомів звертатися до лікаря;
- які правила поведінки під час карантину
6.       
19-20.03.
2020
Аналіз виконання освітньої програми дітьми (вказати групу) групи.
Коригування календарного плану освітньої роботи
Розробка  конспектів занять за відповідними темами.
Підбір відповідного навчально-дидактичного матеріалу до передбачених тем
7.      
23-24.03.
Створення рубрики «Методичний помічник батьків-вихователів».
Підбір методичних рекомендацій щодо організації видів діяльності з дітьми вдома
8.       
25.03.2020
Запис відеозвернення до батьків і дітей з проханням щодо продовження освіти в домашніх умовах (з поясненням дітям, що на певний період вихователями будуть працювати батьки, а діти – їхні помічники).

Надсилання орієнтовного розпорядку дня,  який можуть організовувати батьки вдома:
- ранкова гімнастика;
- логоритміка (вправляння у звуковимові: чистомовки, вправи з язичком);
- спільне приготування сніданку, обіду, вечері, сервіровка столу, прибирання;
- організація  специфічно дитячих видів діяльності (образотворчої, художньо-естетичної, спілкування, ігор і т.і.);
- прогулянки з дотриманням усіх рекомендацій захисту
9.       
30.03. 2020
Надсилання батькам теми відповідно до перспективного планування та рекомендованих дидактичних матеріалів, ігор для  дітей, посилання на електронні ресурси Інтернету на тиждень
Фотопрезентація, відеопрезентація видів діяльності з дітьми 
10.
01.04.2020
Створення   презентації: «Рекомендації щодо виготовлення народної іграшки з покидькового матеріалу».
Фотовиставка -презентація  «Моя лялька–мотанка» через засоби зв’язку
11.   
02.04.2020
Співпраця з батьками (пропозиція батькам разом з  дітьми обирати улюблені заняття. У разі потреби, використовувати зворотний зв'язок упродовж дня з вихователем)
Створення портфоліо (папку) своїх діяльнісних досягнень (малюнки, творчі ігри, конструювання, вивчення віршів).
Запис цікавих спостережень освітніх досягнень (що для дитини було цікавим, а про що хоче дізнатися)
12.   
03.04.2020
У п’ятницю – день узагальнення за опрацьованою темою.
Спілкування батьків, дітей з вихователем через Skipe,  Viber, Zoom тощо
Виставка-презентація досягнень  дитиною через засоби зв’язку
13.   
06.04.2020
Надсилання батькам теми відповідно до перспективного планування та рекомендованих дидактичних матеріалів, ігор для  дітей, посилання на електронні ресурси Інтернету на тиждень
Фотопрезентація, відеопрезентація видів діяльності з дітьми  через засоби зв’язку 
14.   
08.04.2020
Розробка спільних проєктів на тему:
«Як бути здоровим»

Консультації щодо створення проєктів.
Фотопрезентація, відеопрезентація видів діяльності з дітьми, панно,  малюнки через засоби зв’язку 
15.   
10.04.2020
У п’ятницю – день узагальнення за опрацьованою темою.
Спілкування батьків, дітей з вихователем через Skipe,  Viber, Zoom тощо
Виставка-презентація досягнень  дитини та спільного проєкту через засоби зв’язку 
16.   
13.04.2020
Надсилання батькам теми відповідно до перспективного планування та рекомендованих дидактичних матеріалів, ігор для  дітей, посилання на електронні ресурси Інтернету на тиждень
Фотопрезентація, відеопрезентація видів діяльності з дітьми через засоби зв’язку 
17.   
14.04.2020
Розробка спільних проєктів на тему:
 «Знайомтесь – моя родина»
Консультації до створення проєктів.
Фотопрезентація, відеопрезентація видів діяльності з дітьми, панно,  малюнки через засоби зв’язку. 
Виготовлення «Родинного дерева»
18.   
15.04. 2020
Підготовка літературної скарбниці: вірші, пісні, легенди для читання з дітьми.
Вивчення віршів, пісень, перегляд мультфільмів, казок про Великдень
19.   
16.04.2020
Святкування «Великодня»
Майстер–клас  «Таємниця писанки»


Перегляд  майстер-класу «Виготовлення писанок з використанням рослинних елементів та фарбування у відварі цибулиння»
20.   
18.04.2020
У п’ятницю – день узагальнення за опрацьованою темою.
Спілкування батьків, дітей з вихователем через Skipe,  Viber, Zoom тощо
Виставка-презентація досягнень  дитиною та спільного проєкту через засоби зв’язку 
21.   

Вивчення традицій українського народу
Випікання паски. Складання великоднього кошика
22.   
20.04.2020
Родинне спілкування.
Малювання вражень
23.   
21.04.2020
Надсилання батькам теми відповідно до перспективного планування та рекомендованих дидактичних матеріалів, ігор для  дітей, посилання на електронні ресурси Інтернету на тиждень
Фотопрезентація, відеопрезентація видів діяльності з дітьми  через засоби зв’язку 
24.   
23.04.2020
Розробка спільних проєктів на тему:
 «Вивчаємо економіку змалку»
Консультації до створення проєктів.
Фотопрезентація, відеопрезентація видів діяльності з дітьми, панно,  малюнки через засоби зв’язку 
25.   
24.04.2020
У п’ятницю – день узагальнення за опрацьованою  темою.
Спілкування батьків, дітей з вихователем через Skipe,  Viber, Zoom тощо.
Виставка-презентація досягнень  дитиною та спільного проекту через засоби зв’язку 
26.   
23-24.2020
Підготовка групових кімнат до зустрічі дітей та початку навчання
Прибирання, повторна обробка деззасобами

                            Індивідуальний план роботи  під час карантину

Іваненко Наталії Михайлівни,
вихователя старшої дошкільної групи
ЗДО  №5 Ужгородської міської ради
  (12.03.2020 – 24.04.2020)
з/п
Дата
Зміст роботи
Час роботи
Використання ресурсів передачі інформації
1
12.03.2020
1. Нарада при директорові.
2. Генеральне прибирання групових приміщень, обладнання та ігрового матеріалу з використанням дезінфікуючих розчинів.
3. Онлайн консультація для батьків.

08.00 - 09.00
09.00 - 12.30


18.00 - 19.00
Сайт закладу, Viber, Telegram, WhatsApp месенджер, у телефонному режимі
2
13.03.2020
1.Опрацювання: - листа МОН №1\9-154 від 11.03.2020 щодо запровадження карантину для усіх типів закладів освіти https://mon.gov.ua/storage/app/media/news/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/2020/03/11/1_9-154.pdf  - Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 16.03.2020 https://www.rbc.ua/ukr/news/opublikovan-tekst-zakonoproekta-koronaviruse-1584379190.html
2.Складання індивідуального плану роботи на період карантину.  
08.00 - 14.00



Мережа Інтернет
3
16.03.2020
1. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.
2. Підготовка та запис відеозаняття для дітей.

8.00 - 10.00

10.00 -13.30

Мережа Інтернет
4
17.03.2020
1. Складання плану співпраці з батьками та методичних рекомендацій щодо організації життєдіяльності дошкільників у домашніх умовах.
2. Розміщення на  сайті закладу відеозаняття для дітей.
08.00 - 11.30


11.30 - 13.30
Мережа Інтернет Сайт закладу
5
18.03.2020
1. Підвищення кваліфікації: - реєстрація для перегляду вебінару на тему «Як підготувати дитину до шкільного життя» (ВСЕОСВІТА) https://www.youtube.com/watch?v=8lWYxOoQdF0&feature=youtu.be&utm_medium=letter&utm_source=letter_event&utm_campaign=letter_event_2020.03.18_vmdz_vebinar_180320_youtube&utm_content=4162847&btx=4162847&mailsys=ss&token=2694ffcb-bcaa-11a0-b37d-2d011f459c0d&ttl=7776000&ustp=F
 2.Участь у національному вебінарі МОН з питань підвищення кваліфікації педагогічних працівників
13.00 - 14.00






17.00 - 20.00
Мережа Інтернет, https://www.youtube.com/


www.edcamp.org.ua
6
19.03.2020
1. Розробка педагогічних порад та пам'яток батькам.
2. Участь у вебінарі заступниці Міністра освіти і науки Любомири Мандзій про організацію роботи педагогів у період карантину.
2 Індивідуальні консультації для дітей і батьків в онлайн – режимі

9.00 - 10.30

14.00 - 15.00


15.00 - 17.00
Мережа Інтернет www.edcamp.org.ua, Viber, Telegram, WhatsApp месенджер, у телефонному режимі
7
20.03.2020
1. Опрацювання та поширення у групі для батьків: правила безпеки для дитини «16 питань, відповіді на які мають знати усі діти» http://simya.com.ua/16-pytan-vidpovidi-na-yaki-mayut-znaty-usi-dity/?fbclid=IwAR0UuSzDa1okgbNPw5nRzaFnFIjq58j-LnSnn_itEaTkU3Vf_8jaScXS4PA
8.00 - 13.30
Мережа Інтернет
Viber, Telegram, WhatsApp месенджер, у телефонному режимі
8
23.03.2020
1.Підвищення кваліфікації: перегляд онлайн-вебінару на тему «Практичні поради щодо дистанційного навчання під час карантину»
14.00 - 16.00
Мережа Інтернет
9
24.03.2020
1.Добірка дидактичного матеріалу для дітей.
2. Консультація для батьків опрацювання та поширення у групі для батьків: «Карантиноправила від Наталії Гуркіної» https://www.youtube.com/watch?v=OapXnKq42Zo&fbclid=IwAR2FGEJjeY15ZbGbM7B9MXyPLvkUO02IRYtZXST8S1z2V6qXdkoBARn-oZI
08.00 - 12.00
15.00 - 17.00
Мережа Інтернет
Viber, Telegram, WhatsApp месенджер, у телефонному режимі
10
25.03.2020
1. Впорядкування обов'язкової документації  вихователя відповідно до номенклатури справ.
2. Опрацювання та поширення у групі для батьків рекомендацій «Як зацікавити дитину читанням книг «50 обов'язкових завдань для дошкільника на карантин» http://osvita.ua/school/63379/?fbclid=IwAR3lxL0a7sMHI9OygbCvh68vKwcDDhYUL2t5mISuDUrsgqAsD7aa3CcP-SA
08.00 - 12.00



13.00 - 16.00

Мережа Інтернет
Viber, Telegram, WhatsApp месенджер, у телефонному режимі
11
26.03.2020
1. Підготовка інформаційних пам'яток та розміщення їх на сайті закладу.
2. Комплексне вивчення питань соціології, психології, дидактики, теорії виховання, наукових основ навчання  виховання та поєднання науково-теоретичної підготовки з оволодінням уміннями та навичками, необхідними в педагогічній діяльності.
08.00 - 10.00


10.00 -14.00

Мережа Інтернет
Сайт закладу
12
27.03.2020
1. Оновлення картотеки дидактичних ігор з різних освітніх ліній БКДО.
08.00 - 14.00
Мережа Інтернет
13
30.03.2020
1. Самоосвітня діяльність: - опрацювання матеріалів коучингу з проблеми «Національно-патріотичне виховання дошкільників у контексті сьогодення» https://vseosvita.ua/library/koucing-dla-pedagogiv-zdo-z-problemi-nacionalno-patrioticne-vihovanna-doskilnikiv-u-konteksti-sogodenna-223723.html?rl=400344&fbclid=IwAR08Cc2PF2BopbJDYYSUvUH0iPVZ1NiViUGyD1JxCKBFJddXRre8352ov
08.00 - 14.00
Мережа Інтернет
14
31.03.2020
1. Робота над індивідуальною темою самоосвіти: опрацювання першоджерел, інтернетресурсу; виготовлення дидактичного матеріалу; формування досвіду роботи.
08.00 - 14.00


Мережа Інтернет
15
01.04.2020
1. Робота із ведення обов'язкової документації у номенклатурі справ вихователя.  
08.00 - 14.00

Мережа Інтернет
16
02.04.2020
1. Робота з методичною літературою.
2. Складання конспекту заняття з безпеки життєдіяльності на тему «Школа екстремальних ситуацій» для дітей старшого дошкільного віку (до Тижня знань з безпеки життєдіяльності). 
08.00 - 10.00
10.00 - 14.00


Мережа Інтернет
17
03.04.2020
1. Складання конспекту контрольно-оцінювального заняття з логіко-математичного розвитку на тему «У країні Математики» для дітей старшого дошкільного віку.
08.00 - 14.00
Мережа Інтернет
18
04.04.2020
1. Опрацювання та поширення у групі для батьків матеріалу «55 енергійних ігор та розваг для дітей вдома»
08.00 - 14.00
Мережа Інтернет
Viber, Telegram, WhatsApp месенджер, у телефонному режимі
19
07.04.2020
1. Робота над індивідуальною психолого-педагогічною проблемою, докурсовим та післякурсовим завданням в ІППО.
2. Робота з батьками: Як допомогти дитині, яка переживає стрес? Консультація для батьків
08.00 - 13.00


18.00 - 19.00
Мережа Інтернет Viber, Telegram, WhatsApp месенджер, у телефонному режимі
20
08.04.2020
1. Упорядкування картотеки дидактичних ігор, методичних розробок (конспекти різних видів роботи з дітьми).
08.00 - 14.00
Мережа Інтернет
21
09.04.2020
1. Складання конспекту заняття з розвитку мови та мовленнєвого спілкування на тему «Майбутні першокласники» для дітей старшого дошкільного віку.
08.00 - 14.00
Мережа Інтернет
22
10.04.2020
1. Робота над самоосвітою: вивчення нових наукових ідей, найактуальніших педагогічних проблем (відповідно до науково-методичної проблеми закладу)
08.00 - 14.00
Мережа Інтернет
23
13.04.2020
1.Впорядкування наочно-дидактичних матеріалів, іграшок, навчально-методичних посібників, дидактичних ігор тощо.
08.00 - 14.00
Мережа Інтернет
24
14.04.2020
1.Спільна робота з батьками та дітьми: Виготовлення писанок з використанням різноманітних технік «Писанки у лушпинні», «Крашанки з узорами зі стрічок», «Великодні яйця у техніці декупаж» і т. і.
17.00 - 20.00
Мережа Інтернет
25
15.04.2020
1. Опрацювання та поширення у групі для батьків матеріалу «Картотека рухливих ігор для дошкільників»
08.00 - 14.00
Мережа Інтернет
Viber, Telegram, WhatsApp месенджер, у телефонному режимі
26
16.04.2020
1.Складання питань опитувальника для самостійного визначення батьками рівня готовності дитини до шкільного навчання (спільно з психологом за допомогою ZOOM).
08.00 - 14.00
Мережа Інтернет
27
17.04.2020
08.00 - 14.00
Мережа Інтернет
28
20.04.2020
1.Підвищення професійного рівня: - Хто вони насправді діти-аутисти?
08.00 - 14.00
Мережа Інтернет
29
21.04.2020
1.Добірка та поширення актуальних порад для батьків дітей старшої дошкільної групи із циклу «Скоро я піду до школи»

08.00 - 14.00
Мережа Інтернет
Viber, Telegram, WhatsApp месенджер, у телефонному режимі
30
22.04.2020
1.Робота над самоосвітою: опрацювання законодавчих та нормативно-правових документів з питань дошкільної освіти.
08.00 - 14.00
Мережа Інтернет
31
23.04.2020
1. Робота з батьками: надання опитувальника для самостійного визначення батьками рівня готовності дитини до шкільного навчання.
2.Індивідуальні консультації для батьків в онлайн – режимі
08.00 - 13.00

18.00 - 20.00
Viber, Telegram, WhatsApp месенджер, у телефонному режимі
32
24.04.2020
1.Миття та кварцування іграшок.
2.Оформлення батьківських куточків. Оновлення пам'яток та порад для батьків з актуальних проблем.
08.00 - 14.00
Мережа Інтернет

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Алгоритм дій керівника закладу освіти в умовах карантину

Правила позитивного мислення або світло в кінці тунелю…

ПАНІКА у період пандемії. Як уникнути негативних наслідків